Wednesday 31 August 2011

Aku jenis cool, tapi..!

Salam sumer!
Sekarang tv3 tayangkan cerita Syurga Cinta (movie)
Korang pulak buat ape? :)

Ok. Aku nak cerita pasal sikap cool aku ni.
Kalau ada orang kata aku perasan sebab puji diri sendiri cool, aku tak kesah! hehe..
Memang ramai cakap aku nampak cool tapi berapi!
Bila orang naikkan api kemarahan aku >:

Orang kata, orang pendiam bahaya! Dalam diam buat keputusan.
Orang cool pulak, sekali dia marah, singa jantan di hutan belantara pun mengeow!
Ahaa..Dahsyat x? :)~
Jangan buat main.
Orang cool bukan untuk dibuli, bukan untuk dipijak.
Bagi la sikit respect pada orang berhati cool macam aku ni. ^_^"

Ok, sekarang dah ada orang terdiam.
Siapa nak disalahkan?
Ada orang terasa hati?!
Aku mintak sorry yup. Haks =D

p/s : puasa sebulan, raya pun sebulan. So, sempena raya ke-2 ni, aku mohon ampun dan maaf zahir batin! uhuhu.. >_<

0 comments:

Post a Comment