Tuesday 30 August 2011

Happy Raya!

Salam sumer!
Amacam raya korang?
Happy tak?
Aku happy gila raya tahun ni..
Kenapa?
Sebab aku terima bertubi-tubi pujian!
Ahaks..

Nampak macam perasan bagus kan?!
Ngee~
^_^"

Sebenarnya 2 hari sebelum raya, aku dengan adik pergi salon ---> rebonding rambut.
Harga boleh tahan jugak. Tapi so far, aku memang berpuas hati la!
Guna jari pun boley. Haha :D
Ramai la sanak saudara aku bagi pujian.
Depa kata, aku nampak ayu dengan rambut lurus! euw..Malu2.. >_<

Lepas tu baju raya aku yg bersaiz 40 tu, depa kata cantik! Berstyle artis..ehek :P
Dengan bangga aku memperagakannya. Eicheheh.
Masa pergi solat raya, aku just pakai tudung sarung biasa je.
Sampai rumah nenek aku, aku pun mekap-mekap la sikit.
Kasi naik seri wajah gitu!

Ak kenakan style selendang Hana Tajima~
Selendang tu agak labuh.
Mula2 pakai rasa macam serabut, tapi depa kata "wow!"
Sampai mak lang ak tanya, "ummi x teringin nak masuk ustazah pilihan ke?"
Fuyoo~~~ (x layak langsung =.=)
Sampai ke sudah aku kena bahan "ustazah pilihan". Adeh!
Tapi kalau betul pun suke jugak aku.. Hehe.. :)

Dekat rumah nek su tadi,
Pandak aku ada wat record sembang borak kitorang tadi.
Sepupu aku cakap, sekarang nampak macam ustazah, dalam selendang, rebonding tu~~
Waa..ak tak terkata apa la.
Mampu gelak + senyum je.
Tapi itu yg buatkan aku betul2 have fun!
Hope raya tahun depan, ceria chill cool macam hari ni jugak.
Sonok3.. ^_^

p/s : sorry, tak leh nak upload picture. Nanti ade orang tegur! ehe.. ^_^"

From : Uncle Google je.. :)

0 comments:

Post a Comment