Tuesday 6 September 2011

Kad Raya yg Dinanti!

Salam sumer!
Haa..tajuk macam kad raya ni dari special friend je kan?
Ngee..Tak de maknanye!
Sebenarnya, sumer member2 yg nak post kad raye ni, depa minx alamat siap2.
So ade 3 orang yg minx alamat rumah ak.
Jadi memang ak expect akan dapat 3 kad raya la kan..(sebenarnya mengharapkan lebih!)
Tunggu punya tunggu, sampailah 2 kad raya dari Nizam Ijam dgn Nazurah Adila.
Tadi adik ak baru balik kolej, dia tengok ada surat dlm peti surat!
Haa..~

From : Fiqrurazi, Skudai, Johor.
Ucapan : Selamat hari raya, bla..bla..bla..
Sian kad raya ni sesat dlm 3 hari agaknya.
Sebab dekat kad raya tu ada tulis nama ayah ak.
Orang kg mana la nk kenal ak ni.
Budak fiq ni pun 1..dia tulis nama ak, xde binti pulak.
Mesti penat posmen cari alamat umah.
Sebab member ak ni tulis mcm hamprak! tak betul. (salah letak koma =.=)

Haa tengok2..Dia start tulis 29/8..
Pejabat pos cop 2/9..
Sampai rumah ak 6/9..
Setem = 50sen..

Member ak guna setem 30sen, kad raya sampai rumah 2 hari lepas tu. Sian kad ni. Terkapai2. Huu~

Kad ni ak tengok unik! Sebab ade lukisan. I like ^_^
Nak tengok, nak tengok x?

Tarra! hehe..
Fiq ni mat rockers! tu siap dia lukis gitar kapak dia tu..:)

p/s : thanks to u all coz bg ak bende yg dpt ak simpan sampai akhir usia. chewah!
tahun depan ak balas kad korg yup. InsyaAllah. ehe. :D

3 comments:

Nazurah said...

hah hah hah..dia memang la haprak..
dia ada mintak alamat aku..tapi dah nak raya kan..jadi aku tak kasi la..

aku pun tak tulis nama bapak ko..
tapi alamat aku tulis baik pye.. =))

taun depan bg aku kad!!

Unknown said...

hahaha..rugi r ko x kasi..lau x dpt 1 kad raye..hehe..

alamat yg fiq tulis teruk benar..lau ak posmen pun ak xtau nak anta mane surat tu..bhaha! (sorry fiq)

orait insyaAllah.. ^_^

Nazurah said...

aku dapat la kad raya..dari nabila huda..hahaah

Post a Comment