Sunday 22 May 2011

Apa Punca Tak Boleh Tidur?

Jam menunjukkkan pukul 11.33p.m. Mataku masih enggan untuk lelap. Terlalu awal untuk tidur? Sebenarnya esok merupakan last paper final saya bagi sem 4 sesi 2010/2011 ni. Saya ni jenis suka study bangun awal pagi. Dari seawal 3.30a.m sampai masuk ke dewan peperiksaan. Ini memang style study saya sejak dari sem 3 lagi. Masa sem 1 dan 2 saya tak ingat style study saya macam mana. Cepat betul lupa. Huhu.

Kebelakangan ni, timbul satu persoalan yang sering bermain difikiran saya. Adakah semakin kita dewasa, kita semakin melupai masa silam? Adakah semua orang akan mengalami benda yang sama atau hanya saya yang mengalami sedemikian? Persoalan yang sukar dirungkaikan. Kalau anda punya pendapat, ingin saya mendengarnya. Hahaha. Giler formal ayat saya ni..:P

Berbalik pada tajuk utama, kenapa tak boleh tidur eh? biasanya boleh je nak tidur awal2 ni. Mungkinkah terlalu risau akan paper last esok (business law) atau terlalu excited untuk pulang ke rumah? Hurm. ...

p/s : Hati inginkan A dalam subjek ni, tapi fikiran sering mengatakan aku x mampu. Aih. Layankan je la. Kita tunggu result kuar nanti. Hope tak mengecewakan. =D

0 comments:

Post a Comment