Sunday 3 April 2011

kita tetap berSAHABAT baik..

setelah kita sama2 merelai..sama2 menyejutui..
kisah cinta kita berakhir di sini..
mengapa ini pula yg terjd?

hentikan segala cubaan..
hatiku kini sudah dimiliki..
kau sendiri tahu bahawa aku
seorang kekasih yg setia..

kau perlu ku sisih,
agar hati kekasihku tidak terhiris..!

jangan dekati aku..
lupakan kenangan kita..
itu semua sudah berlalu..
dan kini sudah tidak bermakna..

namun yakinlah..
kau tetap ku anggap sahabat!
sahabat yg pernah memujuk,
kala aku kesedihan..
     sahabat yg sering menenangkan aku,
     di waktu aku keresahan..
sahabat yg terlalu sabar.
dalam melayani keegoanku..
     dan..yg paling penting...
     engkaulah sahabat..
     yg sentiasa berusaha untuk
     mengukir senyuman ikhlas di wajahku
     di saat aku berasa sepi dan tersisih..

sahabat..! chill yup bro..haks.. :)

0 comments:

Post a Comment