Saturday 16 April 2011

Yeay! Saya Menang.. ^_^'

As salam. Hye! Happy sgt hari ni. Kenapa?
Sebab saya menang voucher. Hehehe. Mcm mane dapat?
Hurm...

Tadi saya pergi beli makanan dekat cafe TNB. Kat situ ada offer games. Ada game puzzle, sudoku, baling syiling, n jatuhkan tin. Dah 2 hari booth 2 di buka, tp baru hari ni sy n sorg kwn sy teringin nak main. hehe.

Sekali main murah je! 50sen sorg, tp dpat main 4 games.

Game 1: Susun puzzle. Ada 4 pack, pilih salah 1. Saya pilih yg pling kiri. Gambarnya sate. Terliuq cheq. huu. Dapat susun dlm masa 1 minit. yes! lepas 2 sy tlong kawan sy. :)
Hadiahnya, cabut dlm kotak. Raba punya raba, straappp! dapat ni..

                   hehe..skali main dapat voucher rm5. Best! :)

Game 2: Main sudoku. Kat situ ada 'easy' n 'medium'. Apa lg, pilih easy je la. hekhekhek. Even game yg sy pilih 2 easy, tp leh tahan jugak. Sy selesaikan dlm masa 2minit 25saat. 2 pun ade silap sikit. Selamat perasan awl2, lau x jenuh la nk padam balik. Then sy tlong kwan sy lg.. :)
Hadiahnya, tarra..~~~

                                 Ekekeke..up sikit.. ^_^

Game 3: Baling syiling masuk dalam kotak berwarna. 3x test. Saya rasa mainan ni ikut nasib je. Saya menang utk balingan yg ke-3. hehehe.
Hadiahnya, ce teka, ce teka. wee..~

 Discount 5%. oh yeah~ lagi 1 kami dapat 2 gula2 mint plus. Jadi la.. =)

Game 4: Baling tin. 2x test. Pesanan penaja "baling kuat sikit sbb dlm 2 ada pasir". Perghhh. Sekali baling kena! tapi 1 pun x jatuh. Balingan ke-2, tersasar pulak... xde rezeki. Huu.
Hadiahnya, ada juga. 1 biji mint plus. hee.

Tadi ada perjumpaan blok. Citer pasal family day dpp saya. 22/4 ni. Semua org wajib join 1 game. Saya join 2 games. Ngada2 sikit. Haha.. =D
1. Terompah gergasi.
2. Lari dlm guni.
Hope menang la dua2 game ni t. Amin.

p/s : Semua hadiah2 tadi cuma boleh claim dekat Changlun. Hurm..bila mau pergi ek?

2 comments:

Anonymous said...

aku sudi menemani mu..bila nak p?? hakhakhak..:p

Unknown said...

haa..bgus3..bila2 masa pun leh..jom3..g ngn cik mai sekali..hehe..

Post a Comment