Thursday 23 June 2011

Aku Serve Pelakon Hari Ni! ^_^

Fuhhh~ habis berterabangan habuk..sorry ae..lame tak update blog..means tak leh nk update hari-hari..org bekerjaya la katakan..haks..

Kerja aku sekarang makin lame makin seronok..byak bende aku dah mahir..dengan supervisor pun dah kamcheng..bila balik rumah, aku tak sabar nak tunggu hari esok..punya excited! tapi pagi-pagi liat jugak nak bangun sebenarnya..lumrah ler tu..wee~

Hari ni ade seorang pelakon datang kedai aku, Yung Fa Trading. Mula-mula aku tengok gaya dia, wah! macam anak dato' je..memang nampak bergaya + cun! Member aku yg tegur, dia cakap "saya macam pernah tengok je akak ni"..pastu terus pelakon tu jawab, "tengok cerita ana lu'lu tak? saya berlakon dalam cerita tu"..disebabkan kitorang ni abis kerja pukul 10 mlm, tak dan lah nak tengok cerita tu.."kalau cerita hani pernah tgok tak? saya yg bertocang tu..kawan kepada Hani", dia sambung lg.. "Haa.." Barulah aku perasan muka dia..

Pelakon ni masa kat luar lagi cantik dari dalam tv..Serius aku tak tipu! Terus jadi minat dekat dia..Tapi aku tak tau la pulak namanya apa..aku try google search, tak jumpa pulak..mungkin korang tau kot siapa nama beliau..sorry atas ketidakperihatinan ini..huu~

Aku serve, dia beli 2 kasut boot.."time shooting kitorg macam ni lah, kena pakai lain dari yg lain"..peramah betul dia..layak jadi pelakon terkenal..hope dia tak lupe diri bila dah terkenal..dia kata shooting time pose ni..belakon cerita baru, Diari Amalina, komedi katanya. Tv9. dan dia jadi watak utama. Bestnya!

Ok2 aku tunjuk siapa pelakon yg digembar gemburkan ni ae..mai tengok pic dia.. ~

Pelakon yg dimaksudkan ....
Yg paling kanan.
Serius dia ni cun! ^_^
 
p/s : dia kata memang selalu shopping dekat The Store Sg. Buloh..hope dia mai kedai kami lagi.. Ngee~

0 comments:

Post a Comment