Saturday 4 June 2011

Susah sangat ke nak tepati janji?!

Grrr! Aku paling benci dengan orang yang tak reti menepati janji! Susah sangat ke nak tepati janji?!

Kalau rasa diri awak tu susah nak menepati waktu, jangan berjanji bersungguh-sungguh. Lagi aku geram bila janji "kol 6.45pg sharp! sape lambat, tinggal". Aku punyalah usaha bangun pagi. Mengantuk pun aku lupakan je, sebab nak tepati janji. Bukanlah nak bongkak sebab aku ni jenis menepati janji, tapi come on lah beb. Respect masa orang lain!

Tidur sama jam, takkan bangun tak boleh sama jam?!

Aku dah masaklah dengan perangai orang yg macam ni. Tapi bila berjanji, aku tetap jugak ikut macam yg dijanji. Akhirnya, hampeh jugak! Bukanlah tak serik & aku bukan bodoh. Tapi aku percaya yg satu hari nanti, orang yg jenis macam ni boleh berubah. So aku nak bagi peluang kat dia. Bagi dia berubah. Tapi tetap jugak! Sorry kalau aku tuju ni kat someone!

Then, bila aku lambat seminit dua, hamboi! bising bukan main. Kadang2 aku sound balik, "macam ni lah perasaan aku bila aku tunggu ko, tau x?!" saje aku keraskan nada belakang tu. Tapi muka cool lagi lah. Kang takut kecik hati pulak. Tak pasal-pasal bermasam muka. Aku jugak kena mintak maaf t. Huhhh..!

p/s : jangan sampai kita dikatakan munafiq ; apabila dia berjanji, dia mungkiri. Awas yup!
*untuk peringatan diri sendiri jugak. (yup, memang aku tengah emo. Grrrrrrr!!!)

Janji 6.45pg, pukul 8pg baru nak cari towel!
Orang call tak angkat pulak. Tidur mati ape?!
Grrrrr...!

2 comments:

Syeeda said...

amboi maroh benoe..yela dah jnji kena tepati kan

Unknown said...

uisyh..mmg emo ak ari tu..tp skng dah ok..hee..
^_^

Post a Comment